torsdag 9 december 2010

Ont ikväll måste gnälla lite här

Attans ont ikväll

torsdagen den 9:e december 2010

Ja det har jag .. Attans ont
Funderar på vad jag ska göra när jag har så här ont. Känns ju inte särskillt lönt att åka in varenda gång jag har så här ont för det jag vill är ju att bli smärtlindrad o det lyckas dom ju inte med ändå:(
O samtidigt så tänker jag att om jag inte åker in så händer det ju heller ingeting

Ikväll sitter smärtan i knä o höfter MEN även i axlar armbågar o handleder. Att smärtan sitter där gör mig faktiskt ledsen. För jag vill kunna göra saker med mina händer o armar. Men som läget är nu kan jag inte ens sträcka mig efter fjärrkontrollen på soffbordet när jag ligger i soffan..Datorn har jag i ett läge på min mage på kuddar så jaga bara behöver röra mina fingrar. Tur man har liten dator o långa fingrar pi pi pi pi pi
Kan inte krama Beppo utan att börja gråta. Känns som om något hoppat ur led i axlarna men det ser inte ut så.. hmm

När jag har ont i Axlarna o handlederna så betyder det att jag inte kan ta mig fram på kryckor ens. Så att ta mig till toa är ett stort frågetecken. Mannen sa nyss att nu skulle det varit bra med en rullstol här hemma. Men var hittar man det bara såhär???
Min man är bäst. Han gör allt för mig när jag är i detta läget .. Men jag tycker att det är så hemsk hatar att han ska behöva göra allt .. tom sätta mig på dass:(

Nu ska han snart blåsa upp madrass på tv-rums golvet För jag kan ju fetglömma att komma upp till sovrummet. Kanske snart dax att börja tänka på att flytta ner sovrummet

Kram o sköt om er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar